ЗДО №4, ”Зірочка”, Гайсин
Гайсинський район, Вінницька область

Методична панорама


Покликання педагога –
дошкільника через гру, бесіду, казки
нести радість і розвиток малят

Робота в дошкільному навчальному закладі «Зірочка»

ведеться згідно річного плану.

План спрямований на виконання завдань Закону України «Про дошкільну освіту» та Базового компоненту дошкільної освіти і програми розвитку «Дитина»

Педагогічний колектив ДНЗ працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури : самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності закладу дошкільної освіти «Громадянсько –патріотичне виховання дошкільнят»

Методична робота ведеться згідно наступних напрямках:

  • Створення атмосфери творчості, результативності та ефективності
  • Знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;
  • Підвищення професійної компетентності вихователів;
  • Вивчення особистісних особливостей малюків для кращої організації їх роботи

Методична мета на 2017-2018 н.р.

  • Збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання та виховання;
  • Постійне вдосконалення навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;
  • Створення такого освітнього процесу, де в повному обсязі реалізується творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.

Навчально – методична база та ефективність її використання під час освітнього процесу

Адміністрацією та педагогічним колективом ДНЗ створенні належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в дошкільному закладі.

Оформлення приміщень дошкільного закладу та груп, музично-спортивних залів є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам.

Змістовне та естетичне оформлення групових приміщень, спальних кімнат, роздягалень кожної вікової групи відповідає вибраній назві.

У методичному кабінеті регулярно організуються пед..години, консультації, діє Рада метод.кабінету, тематичні виставки, матеріали яких ефективно використовуються педагогами під час освітнього процесу.

Науковий рівень методичної роботи

Зміст методичної роботи в ДНЗ «Зірочка» будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методично роботи, інформації про перспективний пед.. досвід. Велика увага приділяється спрямуванню зусиль пед.. колективу на реалізацію сучасного особистісно – орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість.

Різноманітність форм, зміст та дієвість методичної роботи

Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи з пед.. кадрами. В роботі з пед.. колективом впроваджуються масові (педради, семінари, майстер-класи, тренінги, методобєднання), групові (семінари – практикуми, творчі та динамічні групи) та індивідуальні (самоосвіта, курсова перепідготовка) форми методичної роботи. В дошкільному закладі створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів.

Адміністрація дошкільного закладу здійснює планування на п’ять років курсової перепідготовки.

Належна увага приділяється роботі з молодими вихователями. У ДНЗ працюють 4 молодих спеціаліста. За кожним з молодих вихователів закріплено досвідченого педагога наставника. Діє «Школа молодого вихователя»

Широко використовуються традиційні інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення пед..рад, загальних та групових батьківських зборів: круглий стіл, методичні посиденьки, конференції, диспути, дискусії, «мозковий штурм», «метод вільного мікрофона» тощо.

Організація методичної роботи з пед.. кадрами носить діагностично – прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет та діагностичних карт. Цьому питанню постійно приділяється велика увага, що дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань і визначені її форм.

Єдиний ВЕБ-портал використання публічних коштів

 

 

Гайсинська міська рада

 

 

Публічні закупівлі

Гайсинська районна державна адміністрація

Гайсинська районна рада

Логін: *

Пароль: *