ЗДО №4, ”Зірочка”, Гайсин
Гайсинський район, Вінницька область

План роботи

План роботи

дошкільного навчального

закладу №4 «Зірочка»

на 2017-2018 навчальний рік

Завдання ДНЗ :

  1. Формування у дошкільників громадянсько-патріотичної освіти. Виховання інтересу і любові до рідної України, міста, вулиці, дитячого садочка .
  2. Художньо естетичний розвиток дошкільнят, формування елементів дитячої творчості.
  3. Розвивати інтерес дітей до трудових зусиль формувати самостійність у праці та мотивованість трудової діяльності .
  4. Впроваджувати економічне виховання в освітній процес з старшими дошкільниками.

 

Методична робота з кадрами

  1. Пройти курсову перепідготовку педагогам: Діденко Л.І., Кобзіна В.В, Ташлицька О.В.
  2. Проатестувати педагогів: Діденко Л.І., Вовк О.Ф., Кравчик Т.М., Кобзіна В.В., Дубчишина С.В., Мошноріз О.І.
  3. З метою самоосвіти педагогів, взяти активну участь у роботі районних семінарів та методоб’єднаннях, у конкурсі фахової майстерності «Вихователь року».
  4. Підготувати і провести практичну частину районних семінарів: завідувачів і методистів; інструкторів з фізкультури.
  5. З метою поліпшення фахового рівня продовжувати працювати над самоосвітою усім педагогам закладу.
  6. Провести консультування педагогів закладу:
  • Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в ДНЗ у 2017-2018 н.р.»;
  • Рекомендації для вихователя щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять;
  • Конструювання з паперу, як вид дитячої творчості;
  • Дидактичні ігри з образотворчої діяльності;
  • Зміст музейної педагогіки (відвідування «Світлиці»)
  • Організація праці в природі. Виховна, навчальна, розвивальна цінність для дошкільників.
  1. Провести педагогічні години:
  • Національне середовище в дитсадку;
  • Дидактичні ігри патріотичного спрямування;
  • Мовленнєва робота з дошкільниками: шляхи оптимізації;
  • Види занять інтегрованого типу;
  • Екологічна казка в житті сучасної дитини;
  • Значення і особливості дитячої праці.
  1. Провести психологічні заняття-тренінги (за планом практичного психолога).
  2. Підготувати майстер-класи:
  • Розважальне малювання;
  • Конструювання з природного матеріалу.
  1. З метою оптимізації освітнього процесу  з дошкільниками продовжувати працювати над інноваціями :
  • Використання блочних ілюстрацій для сприйняття творів В.О. Сухомлинського.
  • «Раннє читання» (за Шелестовою).
  • ТРВЗ в ігровій діяльності.
  • Казкова фізкультура (за М. Єфіменком).
  • Економічне виховання дошкільників.
  • Розвиток зв’язного мовлення (за Гавриш).
  • Розвиток творчих здібностей (за Шульгою).
  • Музикотерапія (за Малишевською).
  • Елементарне музикування (за Орфом).
  1. Постійно здійснювати огляд педагогічних видань, новинок методичної літератури та освітянського законодавства.
  2. З метою удосконалення фахового рівня молодих спеціалістів організувати роботу «Школи молодого вихователя».
  3. Організувати наставництво:

Гречанюк О.М.- Морозова О.С.

Лєдовська О.П. – Телевна О.В.

Ташлицька О.В. – Кобзіна В.В.

Тішкова Г.Д. – Розумовська В.С.

Діденко Л.І.  – Малохова О.М.

  1. Для підвищення ефективності педагогічної діяльності здійснювати індивідуальне консультування педагогів.
  2. Провести анкетування вихователів за тематикою проблемних питань року.
  3. Скласти план проходження курсів та атестації педагогічними працівниками на 2017-2018 н.р.
  4. Організувати звіт педагогів, які атестуються.

 

Педагогічні ради

І. Тема: «Підсумки і завдання педагогічного колективу на 2017-2018 н.р.»

 

ІІ.  Тема:»Як зробити дієвим патріотичне виховання в ДНЗ».

 

ІІІ. Тема: «Творчі здібності дітей на кінчиках їхніх пальців».

IV. Тема: «Трудове виховання дітей дошкільного віку, як педагогічна проблема сучасності»

 

Практичний семінар

Тема: «Розвиток мовленнєвої компетентності дітей»

Заняття 1 «Розвиток мовленнєвої компетентності дітей»

  • Мовленнєва компетенція засобами гри.
  • Конкурс ігор патріотичного спрямування.
  • Домашнє завдання: картотека мовленнєвих ігор.

Заняття 2. Методичний турнір «Мовлення вихователя – один з основних чинників мовленнєвого розвитку дітей»

 

Заняття 3. Використання наочного моделювання для розвитку мовлення дітей

  • Картки Проппа.
  • Домашнє завдання: виготовити відповідні картки.

Заняття . Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників.

  •  
  • Домашнє завдання: «Підбір проблемних запитань для бесіди за картиною»
  • Інноваційна методика Гавриш.

 

 

Педагогічні години

  1. Сучасні підходи до громадянського виховання в ДНЗ.
  2. Анотація до інновації «Патріотичне виховання в ДНЗ».
  3. Модель формування громадянської свідомості дошкільників.
  4. Різновиди розважального малювання. Інноваційна методика Л. Шульги.
  5. Презентація програми «Конструювання» (старший дошкільний вік)
  6. Дошкільник напередодні шкільного життя (для батьків).
  7. Формування у дітей колективізьких взаємин шляхом їх залучення до спільної роботи.

Єдиний ВЕБ-портал використання публічних коштів

 

 

Гайсинська міська рада

 

 

Публічні закупівлі

Гайсинська районна державна адміністрація

Гайсинська районна рада

Логін: *

Пароль: *