ЗДО №4 "Зірочка", м. Гайсин
Вінницька область, Гайсинський район

Методична панорама

 

Робота в дошкільному навчальному закладі «Зірочка»

ведеться згідно річного плану.

План спрямований на виконання завдань Закону України «Про дошкільну освіту» та Базового компоненту дошкільної освіти і програми розвитку «Дитина»

Педагогічний колектив ДНЗ працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури : самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності закладу дошкільної освіти «Громадянсько –патріотичне виховання дошкільнят»

Методична робота ведеться згідно наступних напрямках:

  • Створення атмосфери творчості, результативності та ефективності
  • Знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;
  • Підвищення професійної компетентності вихователів;
  • Вивчення особистісних особливостей малюків для кращої організації їх роботи

Навчально – методична база та ефективність її використання під час освітнього процесу

Адміністрацією та педагогічним колективом ЗДО створенні належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в дошкільному закладі.

Оформлення приміщень дошкільного закладу та груп, музично-спортивних залів є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам.

Змістовне та естетичне оформлення групових приміщень, спальних кімнат, роздягалень кожної вікової групи відповідає вибраній назві.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

У методичному кабінеті регулярно організуються пед..години, консультації, діє Рада метод.кабінету, тематичні виставки, матеріали яких ефективно використовуються педагогами під час освітнього процесу.

Науковий рівень методичної роботи

Зміст методичної роботи в ЗДО «Зірочка» будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методично роботи, інформації про перспективний пед.. досвід. Велика увага приділяється спрямуванню зусиль пед.. колективу на реалізацію сучасного особистісно – орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість.

Різноманітність форм, зміст та дієвість методичної роботи

Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи з пед.. кадрами. В роботі з пед.. колективом впроваджуються масові (педради, семінари, майстер-класи, тренінги, методобєднання), групові (семінари – практикуми, творчі та динамічні групи) та індивідуальні (самоосвіта, курсова перепідготовка) форми методичної роботи. В дошкільному закладі створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів.

Адміністрація дошкільного закладу здійснює планування на п’ять років курсової перепідготовки.

Належна увага приділяється роботі з молодими вихователями. За кожним з молодих вихователів закріплено досвідченого педагога наставника. Діє «Школа молодого вихователя»

Широко використовуються традиційні інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення пед..рад, загальних та групових батьківських зборів: круглий стіл, методичні посиденьки, конференції, диспути, дискусії, «мозковий штурм», «метод вільного мікрофона» тощо.

Організація методичної роботи з пед.. кадрами носить діагностично – прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет та діагностичних карт. Цьому питанню постійно приділяється велика увага, що дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань і визначені її форм.

Фото без опису

 

 

Фото без опису

 

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Логін: *

Пароль: *