Методична панорама
Робота в дошкільному навчальному закладі «Зірочка»
ведеться згідно річного плану.
План спрямований на виконання завдань Закону України «Про дошкільну освіту» та Базового компоненту дошкільної освіти і програми розвитку «Дитина»
Педагогічний колектив ДНЗ працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури : самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.
Головним напрямком діяльності закладу дошкільної освіти «Громадянсько –патріотичне виховання дошкільнят»
Методична робота ведеться згідно наступних напрямках:
- Створення атмосфери творчості, результативності та ефективності
- Знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;
- Підвищення професійної компетентності вихователів;
- Вивчення особистісних особливостей малюків для кращої організації їх роботи
Навчально – методична база та ефективність її використання під час освітнього процесу
Адміністрацією та педагогічним колективом ЗДО створенні належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в дошкільному закладі.
Оформлення приміщень дошкільного закладу та груп, музично-спортивних залів є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам.
Змістовне та естетичне оформлення групових приміщень, спальних кімнат, роздягалень кожної вікової групи відповідає вибраній назві.
У методичному кабінеті регулярно організуються пед..години, консультації, діє Рада метод.кабінету, тематичні виставки, матеріали яких ефективно використовуються педагогами під час освітнього процесу.
Науковий рівень методичної роботи
Зміст методичної роботи в ЗДО «Зірочка» будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методично роботи, інформації про перспективний пед.. досвід. Велика увага приділяється спрямуванню зусиль пед.. колективу на реалізацію сучасного особистісно – орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість.
Різноманітність форм, зміст та дієвість методичної роботи
Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи з пед.. кадрами. В роботі з пед.. колективом впроваджуються масові (педради, семінари, майстер-класи, тренінги, методобєднання), групові (семінари – практикуми, творчі та динамічні групи) та індивідуальні (самоосвіта, курсова перепідготовка) форми методичної роботи. В дошкільному закладі створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів.
Адміністрація дошкільного закладу здійснює планування на п’ять років курсової перепідготовки.
Належна увага приділяється роботі з молодими вихователями. За кожним з молодих вихователів закріплено досвідченого педагога наставника. Діє «Школа молодого вихователя»
Широко використовуються традиційні інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення пед..рад, загальних та групових батьківських зборів: круглий стіл, методичні посиденьки, конференції, диспути, дискусії, «мозковий штурм», «метод вільного мікрофона» тощо.
Організація методичної роботи з пед.. кадрами носить діагностично – прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет та діагностичних карт. Цьому питанню постійно приділяється велика увага, що дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань і визначені її форм.