Добігає свого завершення золотиста, яскрава, щедра, різнобарвна осінь.
Осінь – найзагадковіша пора року. Вона підкрадається тихо і непомітно, так само непомітно вона йде від нас…
Осіння пора в нашому закладі ніколи не буває сумною, адже невгамовний дитячий сміх, радість, ігри – не дадуть сумувати жодному!
У листопаді, поки золотава осінь мандрувала містом, в ЗДО №4 «Зірочка» відбулися осінні розваги: «Подорож до осіннього лісу», «Музична казка «Ріпка»», «День осіннього іменинника», під час яких діти з радістю та великим задоволенням співали пісні, танцювали та вживалися в ролі казкових героїв.
26.11.2020 р. дистанційно була проведена педагогічна рада №2 на тему «Проектна діяльність в ЗДО». У ході педради було продемонстровано дві презентації: «Форми оздоровчої роботи в ЗДО №4 «Зірочка» вихователя – методиста Мошноріз О.І., та проект вихователя вищої категорії Тішкової Г.Д. «Небезпечна природа». Вихователь Шевчук О.М. ознайомила колег з сучасними формами оздоровлення дітей. В підсумку педради вихователь – методист закладу проаналізувала досягнення «Зірочки» по оздоровленню вихованців закладу, а також вказала на проблеми, що потребують виправлень або допрацювань. На завершення був проведний підсумок конкурсу на кращий груповий оздоровчий осередок. Лідерами стали такі групи: «Сонечко» вихователь Коржанська Л.В., «Веселі кульки» вихователь Тригуб А.В., «Їжачок» вихователь Діденко Л.І., «Джерельце» вихователь Дубчишина С.В., «Курчатко» вихователь Мазуренко М.В.
У листопаді був розповсюджений матеріал творчої групи «Використання літературних творів В.О. Сухомлинського у вихованні чеснот української дитини» серед педагогічних працівників міста та району. Керівник творчої групи вихователь методист Мошноріз О.І., активну участь приймали педагоги Тішкова Г.Д., Ледовська О.П., Морозова О.С.
1.12.2020 р. в закладі практичним психологом Бубновською А.В. було проведено відкрите заняття – квест з розвитку емоційно – вольового розвитку дошкільників «Космічна подорож». Діти в ігровій формі вчилися орієнтуватися в емоційних станах людей, підвищували соціальну компетентність, практикувалися у взаємодії з іншими.